Odds verden

Wednesday, October 19, 2005

velkomen!

himmel og hav? kven er du?
besøkjer min blogg, er du ei fru?
i såfall vil eg deg gjerne ha,
eg er verken kresen eller sta!

for nett no skjer det, det vert gjort,
min poesi vert skreven fort!
for store og små, alle kan sjå,
og sjølvsagt du som kjem og besøkjer meg nå!

så ta mi oppfordring, svar med eit dikt,
for verda har ikkje for mykje av slikt!
saman me to har det gjildt i lag,
og diktar berre etter behov og smag!

MVH

Odd Vinsevik (her sit eg og nyt livet på kaien, og tenkjar poesi)

3 Comments:

At 1:56 PM, Anonymous Anonymous said...

du er snill...som en sild, lager maten på en grill. du er kul som en fugl, og jeg gleder meg til jul. du er tøff, ingen bløff, sterk og fin og kjemperøff. ha de bra..nå går jeg ja..ned å leser i et blad. haaaaademm=)mvh signi

 
At 3:32 AM, Anonymous Anonymous said...

er var det mest ikkje ein komentar
la meg skriva inn eit par

 
At 3:37 AM, Anonymous Anonymous said...

ja her vil eg seie
at du er ganske greie
stasjonsvogn du har
det gjer deg til ein kar!

håret ditt eg kvitt
det slår meg bitte litt
du likar snop og jenter
det er nok ei som venter

ja no er det sakt
at eg har smakt
på syltetøy og is
men det beste er ka ei sis
det blir så upresis

 

Post a Comment

<< Home